Achizitii prin SEAP

Nákupy prostřednictvím SEAP

Jsme rádi, že vám můžeme pomoci v procesu zadávání zakázek prostřednictvím SEAP. Chcete -li zadat objednávku s námi, poskytněte nám následující informace:

1. To nám pomůže identifikovat a přesně zkontrolovat požadovaný produkt.

2. Množství: Uveďte prosím přesnou částku, kterou pro tento produkt. Ujistěte se, že počet požadovaných produktů je v souladu s požadavky veřejného subjektu a vašimi konkrétními potřebami.

3 Ty by měly zahrnovat jméno veřejného subjektu, kterému je doručen, přesnou doručovací adresu, kontaktní osoba a telefonní číslo + e -mail.

4. Měli by zahrnovat přesný název a adresu veřejného subjektu, kontaktní osobu a telefonní číslo + e -mail.

Jakmile nám tyto informace poskytnete, zpracujeme objednávku a poskytneme vám další informace potřebné k dokončení nákupu prostřednictvím SEAP. Zajistíme doručení v rámci stanoveného období a poskytneme potřebné dokumenty k dokončení transakce podle požadavků veřejného subjektu.

Náš tým se věnuje poskytování plné podpory a pomoci během celého procesu zadávání veřejných zakázek prostřednictvím SEAP. Jsme vám k dispozici pro jakékoli další otázky nebo objasnění, které můžete mít.

 
Zpět na blog